torsdag 8 januari 2009

Uttömd på information.

Fan, jag orkar inte sitta och vara så jävla trevlig på Msn längre.
Orkar inte svara på en massa frågor jag redan har svarat på tusen gånger.
Orkar inte berätta om samma sak tre gåner för femton olika personer.
Ja! Jag vet! Jag kan logga ur! Men den jag helst vill ska vara där är ju inte där.
Jag vill ju tjöta lite vettiga saker med nån som redan känner mig och jag inte behöver känna mig som en upprepningsmaskin (om det nu finns såna?).
Jag behhöver underhållas lite på en lite personligare nivå, dra mina sjuka skämt och slanguttryck för nån som fattar på en gång och som man inte behöver vara rädd att stöta sig med.
Äsch, jag tror jag ska lägga ner hela skiten.
Orkar bara inte.
Om det är nån som vill få tag i mig så ska dom fan få jobba lite.
Tala i telefon är även det inte min starka sida och nu vill den här personen att jag ska tala å tala å tala.
Idag talade vi i nästan 50 minuter!
Det är ju fan nära mitt rekord på 80 minuter jag talade med syran en gång i telefonen.
Jaja, det kan vara min trött hjärna som är lite för överstimulerad av allt tal och tjöt.
Ska kanske inte ens sätta på datorn imorgon?
Eller telefonen?

Inga kommentarer: